Časté dotazy

Jste plátci DPH?

Ano jsme plátci DPH naše DIČ/VAT : CZ04004221

Je na vše záruka dva roky ?

Ano, na veškerý náš sortiment a služby se vztahuje záruka dva roky.

Mohu si zboží vyzvednout osobně ?

Ano, zboží si můžete vyzvednout na naší pobočce showroom Tylova: Tylova 19

Zasíláte zboží i do zahraničí ?

Zboží po domluvě zasíláme zboží  i do zahraničí.

Vystavíte mi daňový doklad ?

Na veškeré zboží i provedené služby vystavíme daňový doklad.

Jaké možnosti platby u vás mám ?

Můžete platit převodem na účet, při převzetí zboží na dobírku, nebo osobně na naši pobočce.

Za jak dlouho zboží doručíte ?

Průměrná doba doručení zboží , které je skladem je do 24h. Pokud se zboží nachází v zahraničním skladu obvykle do 8-10 pracovních dnů. V případě , že zboží není skladem , budeme vás informovat o době doručení, případně se budeme snažit nalézt s vámi jiné řešení.

Máte všechno zboží v českém jazyce ?

Vetšinou ano. Pokud je u zboží poznámka , že je zboží v jiném jazyce , nebo je přeloženo do češtiny jen z části, je to z důvodu zcela nového zboží , na který ještě nebyl vytvořen český překlad.

Mohu zboží do 14 dnů vrátit ?

V případě, že vám objednané zboží nevyhovuje, máte právo bez udání důvodu zboží do 14 dní od dne převzetí vrátit. 

Podmínky jsou následující: 

1. Zákazník nás o této skutečnosti musí informovat nejpozději do 14 dnů od dne převzetí zásilky (emailem na adrese info@atronic.cz nebo telefonicky na čísle +420 702 180 120) 

2. Zákazník musí odeslat zásilku na níže uvedenou adresu doporučeně (ne dobírkou!) nejpozději do 3 dnů od dne, kdy nás o této skutečnosti informoval: 

Atronico s.r.o., Tylova 19 , Plzeň 30100 , Tel: +420 702 180 120

3. Zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení, znečištění a poškození. Musí přijít v původní obalu s kompletním obsahem. 

4. Pokud bylo zboží nakoupeno v akci s dopravou zdarma bude částka za dopravu odečtena od vrácené částky. 

5. Do balení přidejte průvodní text s informací o tom na jaký bankovní účet chcete peníze odeslat zpět. 

Jakmile nám bude zboží doručeno, zkontrolujeme ho a pokud nebude nijak opotřebené a v kompletní balení provedeme vrácení peněz. Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení